14.12.10

Jeg er i KK





















Denne uken finner dere meg over 2 hele sider i KK. Litt skummelt og veldig spennende!

For en stund siden fikk jeg forespørsel om jeg ville style til en juleartikkel som heter "Åh, du stilige jul!". Dette kastet jeg meg ut i og det var kjempegøy. Superflinke Jeanette tok bildene til artikkelen og vi koste oss gjennom jobbingen.

Bildene er tatt hjemme hos meg og dere kan lese litt om vår julefeiring i bladet. Løp og kjøp :)

(Bildene til dette innlegget har jeg tatt.)

9 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Så gøy!!KK må kjøpes!!!

mi-rachel sa...

gøy!
det må jeg få med meg!

Nina B. sa...

Så spennende! Det må jeg sjekke ut!

Digger den røde stjerna mot den svarte veggen - utrolig stilig!

Nina

Fru M sa...

Stilig:-) Da må jeg kjøpe KK..
Åslaug

Frk.Virrum sa...

Kult..gøy å se "seg selv" på trykk, tenker jeg!
Skal leses!
:-)

moa sa...

Å så gøy Lena!
Det må jeg lese..
ha en finfin helg -
moaklem

Jorid + NOE Blog sa...

SÅ gøy! !:)

GRattis!
Klem

Emmas utsikt sa...

Så spennendes! Det må jeg jo kikke på.

Fargebarn sa...

Så bra! Flink du er. Dette må jeg få med meg!